Lessen

Ouder-Dreumesdans (1 tot 2,5 jaar)
Met de Ouder-Dreumesdans gaat de dreumes samen met papa of mama (ouder) bewegen en dansjes doen op de muziek, onder begeleiding van de docente. We gaan dansen op muziek van o.a.: Woezel en Pip, Nijntje, Dirk Scheele, Kinderen voor Kinderen en nog veel meer. We doen al echte dansjes als: 'Zo gaat de molen, Helikopter, De krokodil, Klap eens in je handjes' en nog veel meer. Ook dansen we met de hoepels, dansdoekjes, danslinten, sambaballen ect. We sluiten de les af met een slaapspelletje.

 

Ouder-Dreumesgym (1 tot 2,5 jaar)
Bij de Ouder-Dreumesgym starten we de les met een klassikale uitleg van alle onderdelen. Daarna doen we een gezamenlijke warming-up op herkenbare muziek. In de kern gaan de dreumesen onder begeleiding van een ouder lekker klimmen en klauteren. We sluiten de les af met muziek en een rustig spelletje.

 

(Ouder)-Peuterdans (2,5 tot 4 jaar)
Bij de Peuterdans gaan we uiteraard leuke dansjes doen op muziek uit de belevingswereld van de peuters. Muziek waar we o.a. op dansen: K3, Kinderen voor Kinderen, Mega Mindy, Ernst & Bobby, Dirk Scheele, Mini Disco ect. Bij een aantal dansen doen we ook al een echte choreografie. Ook doen we dansspellen met materialen; hoepels, danslinten, doekjes, bloemetjes, sambaballen en nog veel meer. De ouder mag meedoen, maar dat hoeft niet. We sluiten de les altijd af met een rustgevend spel.

 

Ouder-Peutergym (2 tot 4 jaar)
We starten de Ouder-Peutergym klassikaal met de uitleg van alle onderdelen die les. Na deze klassikale uitleg doen we gezamenlijk een echte 'warming-up'; de Stopdans en Opdrachtendans. Na deze warming-up gaan de kinderen samen met hun ouder gymmen. De ouder begeleidt hierin zijn/haar peuter bij alle gymnastiekonderdelen (veiligheid). Motorische vaardigheden die onder andere aan bod komen zijn; klimmen, rollen, rennen, zwaaien, springen, kruipen, draaien, mikken, balanceren en nog veel meer. We sluiten de les af met een aantal dansjes en met een rustgevend spel.

 

Kleuterdans (4 t/m 6 jaar)
Bij de Kleuterdans starten we vaak met de 'Stopdans' op leuke, hippe muziek voor de kleuters. Ook doen we leuke choreografieën op bekende liedjes. Natuurlijk dansen we deze les ook met materialen als; danslinten, hoepels ect. Een leuke afwisselende, speelse les!

 

Kleutergym (4 t/m 6 jaar)
Bij de Kleutergym staat de zelfstandigheid van de kinderen meer centraal. Veel kinderen kunnen in deze les al zelfstandig deelnemen. We starten de les met uitleg en een warming-up. Daarna gaan de kinderen zelfstandig aan de slag, soms met opdrachten van de docent. In de Kleutergym werken we toe naar een klassikale les. Ook doen we in deze les soms een gezamenlijk tikspel, verstoppertje o.i.d. De les sluiten we af met een choreografie of spel.

 

Fitness 4 Kids (6 t/m 12 jaar)
Bij de Fitness zijn alle stoere kinderen welkom die houden van een leuke en afwisselende training. We trainen met ons lichaam als weerstand met materialen als; de swissball, de trx, tubing, banken, matten, de battle rope, de roller ect. Je gaat zweten van deze les!

 

Small Group Training (vanaf 18 jaar)
In deze training komt je hele lichaam aan bod. Wekelijks zullen de oefeningen afgewisseld worden om zoveel mogelijk resultaat te behalen. We werken met materialen vanuit de Personal Training; Swissball, Trx, Kettlebell, Dumbell, Barbells ect. Zowel conditie als kracht staan centraal tijdens deze functionele training. Je mag zweten in deze les!

 

Pilates (vanaf 16 jaar)
Pilates is een trainingsmethode waarbij houding, stabiliteit, coördinatie, ademhaling en focus op lichaam en geest het uitgangspunt is. Het is een effectieve workout die spiergroepen tegelijk versterkt
en rekt om een evenwichtig en soepel lichaam te krijgen. We starten op de mat en eindigen op de mat met een heerlijke ontspanning.

 

Bootcamp Training (vanaf 18 jaar)
Deze training is voor de echte bikkels! Wekelijks een afwisselende les vol met conditie en kracht. Uiteraard doe je ook in deze training alles op je eigen level. Kom een keertje meedoen!

 

Personal Training (vanaf 12 jaar)
Bij Personal Training train je één op één met de trainer. Je volgt in deze training een passend, op jouw gerichte training die aansluit bij je conditie en doelstellingen. Naast het trainen pakken we ook je voeding aan, zodat je een nieuwe leefstijl krijgt en behoudt. Uiteraard is het ook mogelijk om alleen je voeding aan te pakken. Interesse in deze training? Mail ons op This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

 

Copyright by Personal Body Shape - Webdesign by Logo Huis